Voor contentspecialist Manon de Jong, waren video’s opnemen even wennen. Maar wat had ze te verliezen? Manon ging ervoor net als vele anderen ondernemers die nu goed zichtbaar zijn voor de media. Aantrekkelijk zijn voor je doelgroep én voor de media? Het kan simpel zijn, als jij die stap durft te nemen.
Werken aan je online zichtbaarheid is best spannend.
"Eigenlijk moet ik werken aan mijn online zichtbaarheid, maar ik vind het nogal spannend." Dat is een zin die Manon de Jong vaker hoort. Zichtbaar zijn als je een bedrijf runt klinkt logisch, maar waarom is het daadwerkelijk belangrijk? In deze video geeft Manon je een peptalk!
Onze samenwerkingspartner: Janneke van Heugten
In deze rubriek delen vrouwelijke experts uit het netwerk van Janneke van Heugten elke week hun beste media- en zichtbaarheidstips. Janneke is oprichter en eigenaar van het platform Vaker In De Media (VIDM). Zij wil dat de experts in de media een afspiegeling vormen van de Nederlandse maatschappij. Hoe kom jij aan tafel om geïnterviewd te worden over je expertise? En: als je daar eenmaal zit waar moet je dan rekening mee houden media-wise? Check de tips!