“Het waarom is altijd veel interessanter dan het wat,” vertelt motivatiespreker Arianda Schepens. Hier bedoelt Arianda mee dat je moet delen wat jouw drijfveren zijn, zo val je op met je eigen verhaal en blijf je uniek. Dit is interessanter voor journalisten die opzoek zijn naar iemand met een pakkend verhaal.
Wat vinden journalisten interessant?
Waar moet je beginnen als je jezelf zichtbaar wilt maken voor media en journalisten? Precies ja, gewoon bij jezelf. Waar begon jouw passie en wat was dat vonkje? Er is niemand die exact hetzelfde beleeft en daardoor maakt jouw eigen verhaal jou anders.
Onze samenwerkingspartner: Janneke van Heugten
In deze rubriek delen vrouwelijke experts uit het netwerk van Janneke van Heugten elke week hun beste media- en zichtbaarheidstips. Janneke is oprichter en eigenaar van het platform Vaker In De Media (VIDM). Zij wil dat de experts in de media een afspiegeling vormen van de Nederlandse maatschappij. Hoe kom jij aan tafel om geïnterviewd te worden over je expertise? En: als je daar eenmaal zit waar moet je dan rekening mee houden media-wise? Check de tips!