Hiermee kan ik voor jou het verschil maken:
Mijn ervaringen als bedrijvenbouwer in de afgelopen 30 jaar – tijdens de nodige crisissen – geeft jou nét dat stukje financieel vertrouwen dat jij nodig hebt om jouw droom te realiseren. Als Businessplanner kijk ik financieel gericht naar jouw droom en/of dromen en visualiseer deze met een haalbaarheidscheck. Door jouw ideale klant te visualiseren met daaraan gekoppeld jouw waardepropositie krijg je (in)zicht en grip op jouw droom, en als we daarna met het BMC (Business Model Canvas) intern kijken naar jouw onderneming, dan komt jouw droom tot leven. Jij gaat ervaren en zien welke aanpassingen er nodig zijn om resultaat te halen dat bij jou past.
Hier ben ik heel goed in:
Mijn passie is het delen van mijn kennis en kunde bij de vraag: ‘Hoe bouw je een onderneming, klein of groot?’. Strategie en Financiele Gezondheid zijn mijn twee werkwoorden waar ik mee werk om jouw droom te visualiseren. Wil je starten als zelfstandig onderneemster in een eenmanszaak en uitgroeien naar een MKB bedrijf, of wil je direct een onderneming met personeel opbouwen met of zonder een partner, bij al deze stappen kun je mijn inzet gebruik maken om dit te realiseren. Dit alles op basis van een juiste en gezonde financiële strategie! En ga jij je als vis in het water voelen in jouw onderneming.
Dit is ook belangrijk om over mij te weten:
Als kind zijnde hebben mensen mij weinig vertrouwen gegeven. Ik zou niet ver komen, werd mij gezegd. Dat ik het daar niet mee eens was en ben, kun je zien aan alles wat ik onderneem en op mijn pad is gekomen. Zo kreeg ik op mijn 19e de kans om een nieuwe versafdeling kaas binnen het destijdse Vendex | Edah op te zetten. De baas vond dat ik dat moest kunnen en gaf mij de vrije hand. Dat was mijn eerste echte succes. Het geloof in mezelf is alleen maar verder gegroeid.
Dit is waarom ik Verschilmaker ben bij FEEM:
Mijn Nederlands lievelingswoord voor purpose is intentie. Jouw intentie is het aller belangrijkste dat er is, zeker als je onderneemster bent. Jouw intentie vertaal je in je ondernemersdoelstellingen; financieel en strategisch. Met jouw intentie wil je mensen, jouw klanten, bereiken en hen voorzien van jouw product en/of dienst. Komt jouw intentie uit jouw hart en wordt herkenbaar als jouw passie, dan kiezen jouw klanten voor jou! En laat je jouw intentie doorsijpelen in je gehele onderneming, creëer je een waardevolle onderneming die met jou blijft groeien en bloeien.